Wednesday, April 15, 2009

yakin janji allah

ya allah..aku tau islam kan menang..tp aku sringkali brtnya kapankah kemenangan itu..
kemudian aku trfikir sjenak..
layakkah aku mempersoalkan demikian kpd tuhan..kpd allah yg maha kuasa..
bolehkah islam menang sekiranya umat islam hnya berpeluk tubuh..(dok relax..rehat2..g shopping..ec mse lapang ngan men piano..hu2..apekah)
mmg islam akn menang..tp..sudahkah kite wat kje kite
kje tuk smpaikan islam..
cam dlm surah al ikhlas..
dimulai dgn perkataan qul..
die bukannye katakan ya muhammad..tp ckp..n gtau sume org..allah itu stu..
meaning that kne smpaikan yg allah itu stu..bukan tau tp dok baik sensorang..hehe..apekah itu..can we say that selfish..
mne bley msuk syurga sorang2..nti nk kwn ngan spe..
ya allah..kurniakan aku iman n rsa iman..
supaya bertmbah ketaqwaan kpdmu..
aku hmba yg lemah..lg hina..
engkau sebaik2 pengajar

No comments:

Post a Comment

~JEJAK-JEJAK PENUH ERTI~